Een werkdag van onze planner Kees!

Een werkdag van onze planner Kees!

Kees is onze planner. Hij werkt commercieel en servicegericht bij TechnoTrafficControl. Kees houdt zich bezig met het zo efficiƫnt mogelijk inplannen van verkeersregelaars bij verschillende opdrachten. Daarbij dient hij rekening te houden met de afstand, beschikbaarheid en het vervoer. Het aantal reeds gewerkte uren is daarbij van groot belang. Al jarenlang laat hij dit proces in goede orde verlopen binnen het bedrijf!

Kees arriveert iedere ochtend rond 08:00 uur op kantoor in Etten-Leur. Als eerste sluit hij de piketdienst af en checkt hij de mail voor bijzonderheden van de piketdienst. Kees bekijkt wat er allemaal gebeurd is, en waar nodig, lost Kees de problemen en onduidelijkheden op. Kees belt, indien nodig, naar de piketdienst om alles even na te lopen en dubbel te checken. Daarna past hij het schema en de planning aan. De aanpassingen in de planning zijn vooral op basis van afwezigheid en ziekte bij onze verkeersregelaars.

Kees houdt de gehele dag zijn mail nauwlettend in de gaten, om ervoor te zorgen dat hij weet wat er speelt bij zowel onze opdrachtgevers als onze verkeersregelaars. Daarnaast komen er mandagen binnen die Kees verwerkt. Stiekem gaat er erg veel tijd in zitten om dat overzichtelijk en op een correcte manier te verwerken. Nadat alles gecheckt is worden de mandagen naar de klanten gestuurd.

Iedere dag is anders, dat is het mooie aan mijn werk

De gehele dag neemt Kees de verantwoordelijkheid over het telefonisch contact binnen TechnoTrafficControl. Alle problemen, klachten en ook complimenten neemt hij aan. Het komt vaak voor dat Kees een opdracht binnen krijgt die de volgende dag al uitgevoerd dient te worden. Kees moet dus erg snel kunnen schakelen. Dit lost hij altijd correct op, zodat de opdrachtgever tevreden is en de verkeersregelaar weer aan de slag kan. Vaak komen opdracht pas laat binnen, waardoor vooruit plannen lastig is. De situatie kan ieder uur veranderen, waardoor goed contact met de verkeersregelaar erg belangrijk is.

Voordat een verkeersregelaar op de weg staat, heeft Kees een heel traject doorgelopen. Zo dient Kees de verkeersregelaars te bellen om te vragen naar beschikbaarheid en moet hij het werk bevestigen. Als het werk rond is stuurt Kees de opdrachten en informatie naar alle verkeersregelaars. Dit moet altijd correct zijn, zodat de verkeersregelaar zonder zorgen aan de slag kan op locatie. Zo staat Kees de hele dag in contact met opdrachtgevers en verkeersregelaars om onze dienstverlening zo optimaal mogelijk te laten verlopen!